Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Umiejętność sporządzania pism urzędowych
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie: średnie lub wyższe preferowane ekonomiczneWymagania konieczne:co najmniej 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego, w przypadku posiadaniawykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany,znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,umiejętność sporządzania pism i notatek
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Podobne oferty pracy
Inspektor w referacie nadzoru krajobrazowego
wczoraj
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
wielkopolskie / Poznań
kontrolowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z przepisami prawa budowlanego i uchwały krajobrazowej, a także z innymi aktami prawa miejscowego, kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego oraz aktów prawa miejscowego,...
Więcej informacjiInspektor
wczoraj
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
wielkopolskie / Poznań
utrzymanie właściwego stanu i ciągłości eksploatacyjnej budynków i lokali biurowych oraz zapewnienie warunków technicznych dla prawidłowego funkcjonowania Oddziału Regionalnego i podległych placówek terenowych,dbałość o sprawność użytkową budynków...
Więcej informacjiInspektor
2025-10-31
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu
wielkopolskie / Poznań
Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa (użytkowanie sprzętu biurowego, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), - praca poza siedzibą urzędu podczas prowadzenia kontroli, - kontakt z trudnym klientem urzędu - przedsiębiorcami, rolnikami...
Więcej informacji