Ogłoszenie numer: 9870055, z dnia 2025-05-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów.
  • Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów.
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych.
  • Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami.
  • Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.

Wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy samodzielnej i organizacji czasu.
  • Kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów.
  • Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
  • Dużą swobodę w działaniu i przestrzeń na kreatywne pomysły.
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Social Media i Marketingu

2025-05-12

Grupa Pascal

wielkopolskie / Poznań

Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i dbać o ich zaangażowanie. Moderować komentarze i odpowiadać na...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

2025-05-10

Grupa Pascal

wielkopolskie / Poznań

Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych Moderowanie komentarzy Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i...

Więcej informacji

Specjalista do spraw mediów interaktywnych

2025-04-29

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

utworzenie 72 tekstów w języku rosyjskim do mediów interaktywnych dla reprezentowania film i marek w mediach społecznościowych; utworzenie 36 mailingów, co miesiąc wysłanych do klienta z nowymi ofertami sprzedażowymi oraz utworzenie 9 kampanii reklamowych...

Więcej informacji