Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Administrator ds. komunikacji / communications administrator
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3651
OBOWIĄZKI:
Tworzenie skutecznych komunikatów - Współtworzenie i projektowanie materiałów pomocniczych (np. prezentacje PowerPoint, przemówienia, filmy wideo); Zarządzanie projektami i realizacja - wspieranie rozwoju i dystrybucji treści komunikacyjnych wewnętrznych i/lub zewnętrznych (np. media płatne, media zdobyte, wsparcie zarządzania relacjami z klientami, wsparcie mediów społecznościowych, itp.); Wspieranie śledzenia i raportowania danych we współpracy z operacjami wewnętrznymi (np. ustanawianie procesów w AirTable);
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość języka angielskiego


Wymagania inne:

2 lata doświadczenia w dziedzinie komunikacji biznesowej; Znajomość MS Office i narzędzi firmowych (Box, Slack); Podstawowe zrozumienie kanałów komunikacyjnych, projektowania programów; Umiejętności komunikacyjne w różnych formatach (np. pisemne, werbalne/prezentacyjne);Inne: język angielski - ocena stopnia znajomości sprawdzona zostanie na podstawie wewnętrznych egzaminów/rozmów kwalifikacyjnych,

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu