Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Administrator projektu
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/2780
OBOWIĄZKI:
a) rejestracja oraz dystrybucja korespondencji wpływającej i wypływającej z biura,b) dokonywanie zakupów materiałów biurowych,c) przygotowywania i organizacji spotkań, d) sporządzania protokołów z narad i spotkań,e) archiwizacja dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa programów Ms Office (Word, Excel)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Podobne oferty pracy

Inspektor

wczoraj

KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU

wielkopolskie / Poznań

- obsługa finansowa Funduszu Emerytalno-Rentowego i Funduszu Składkowego oddziału regionalnego, - sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań finansowych Funduszu Emerytalno-Rentowego, - prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału regionalnego zgodnie z zasadami...

Więcej informacji

Specjalista ds. administracyjnych

2025-10-13

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

•organizacja pracy biura•prowadzenie bieżącej korespondencji•zarządzanie dokumentacją i korespondencją Działu •współpraca z Kierownikiem przy planowaniu budżetu oraz sporządzanie planu prac remontowych, na podstawie zidentyfikowanych potrzeb,...

Więcej informacji

Specjalista ds. dokumentacji kredytowej

2025-10-07

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Poznań

Obsługa dokumentacji kredytowej i przygotowywanie raportów dotyczących operacji finansowych Tworzenie i aktualizacja dokumentów oraz zestawień finansowych Wsparcie posprzedażowe klientów biznesowych drogą mailową i telefoniczną Współpraca z zespołem...

Więcej informacji