Kluczowe kwalifikacje: znajomość jęz. angielskiego / wysoka samodyscyplina
Nasz klient to polski oddział międzynarodowej organizacji zrzeszającej obecnie ok 8000 osób będących członkami rodzin zarządzających największymi i najstarszymi biznesami rodzinnymi na świecie.
- Bardzo samodzielne stanowisko
- Elastyczne godziny pracy.
- Współpraca B2B, możliwość umowy o pracę.
- Samochód służbowy.
- Pracę w środowisku biznesowym z dużą perspektywa na rozwój zawodowy w ramach organizacji lub w środowisku partnerskim
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Utrzymywanie regularnej i płynnej komunikacji z członkami stowarzyszenia, dbanie o profesjonalne i szybkie odpowiadanie na ich potrzeby.
- Kompleksowa organizacja spotkań i eventów – przygotowywanie zaproszeń, zbieranie informacji o uczestnikach, koordynacja zakwaterowania oraz oprawy gastronomicznej.
- Proaktywne prowadzenie mediów społecznościowych– opracowywanie treści, publikacja postów i angażowanie społeczności z zacięciem marketingowca.
- Kreowanie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z wydarzeniami, dbanie o atrakcyjny wizerunek stowarzyszenia.
- Zarządzanie korespondencją, organizacja mailingu do członków oraz dbanie o sprawny przepływ informacji.
- Współpraca z dostawcami, hotelami, firmami cateringowymi, wydawnictwami i innymi partnerami związanymi z działalnością stowarzyszenia.
- Dostosowywanie wydarzeń do indywidualnych potrzeb uczestników, dbając o każdy szczegół.
- Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz merytorycznego dla członków stowarzyszenia oraz bieżąca obsługa logistyczna.
- Wysoką samodyscyplinę – osoba na tym stanowisku powinna samodzielnie planować i realizować zadania.
- Profesjonalizm i życzliwość w kontaktach z członkami stowarzyszenia, którzy są właścicielami firm.
- Zmysł marketingowy, kreatywność i umiejętność angażowania odbiorców w działania online.
- Świetne zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
- Umiejętność budowania i utrzymywania- pielęgnowania, długofalowych relacji biznesowych.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, chęć do zarażania pozytywnym nastawieniem rozmówców.
- Gotowość do pracy w nienormowanych godzinach- elastyczność czasowa, biorąc pod uwagę specyfikę pracy z właścicielami firm.
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów w sposób szybki i efektywny.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Podobne oferty pracy
Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu
wczoraj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
wielkopolskie / Poznań
Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, pilnowanie realizacji zadań, redagowanie pism Prowadzenie biura Rady Strategicznej (opracowywanie programu...
Więcej informacjiAsystent / Asystentka zarządu
2025-07-23
MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska: organizowanie pracy biura dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego funkcjonowania biura organizacja spotkań i wydarzeń firmowych organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych...
Więcej informacjiAsystent / Asystentka Prezesa Zarządu
2025-07-23
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
wielkopolskie / Poznań
Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, pilnowanie realizacji zadań, redagowanie pism Prowadzenie biura Rady Strategicznej (opracowywanie programu...
Więcej informacji