Ogłoszenie numer: 9466822, z dnia 2025-02-08
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Kontakt z klientami prestiżowej marki za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
- Skrupulatne dokumentowanie interakcji w systemie CRM.
- Rozwiązywanie problemów klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań.
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.
- Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów poprzez entuzjastyczne i profesjonalne podejście.
- Wykorzystanie wiedzy technicznej do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie IT oraz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Dokładność, zdolności analityczne i otwartość na nowe technologie.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów premium oraz znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Pracę w prestiżowej marce, z pełnym pakietem benefitów.
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
- Profesjonalne szkolenia wstępne i możliwości ciągłego rozwoju.
- Imprezy integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
dzisiaj
Concentrix
wielkopolskie / Poznań
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie...
Więcej informacjiSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
2025-03-01
Concentrix
wielkopolskie / Poznań
Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastyczne i wsparcie...
Więcej informacjiPracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
2025-02-14
Concentrix
wielkopolskie / Poznań
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie...
Więcej informacji