URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY
Podinspektor w wydziale gospodarki odpadami
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0891
OBOWIĄZKI:
a) udzielanie informacji zainteresowanym, udostępnianie wniosków i formularzy oraz pomoc w wypełnianiu deklaracji dot. opłaty za gospodarowanie odpadami,b) weryfikacja i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty,c) zakładanie kont płatnikom,d) zabezpieczanie wierzytelności przed przedawnieniem (np. wpis hipoteczny),e) aktualizacja tytułów wykonawczych,f) prowadzenie postępowań w związku ze śmiercią płatnika (postępowanie spadkowe, zmiana właściciela nieruchomości),g) prowadzenie postępowań w sprawie przeniesienia wierzytelności na osoby trzecie,h) przyjmowanie reklamacji w sprawie odbioru odpadów komunalnych,i) informowanie i edukowanie w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,j) sporządzanie (w zakresie zadań stanowiska pracy) planów, projektów uchwał i zarządzeń, informacji publicznych oraz innych opracowań,k) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia/ Rachunkowość i Finanse/ Aministracja
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
Uprawnienia: zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych
Uprawnienia: niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Uprawnienia: wiedza niezbędna do realizacji wymienionych zadań
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: obywatelstwo polskie
Uprawnienia: znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w administracji
Uprawnienia: umiejętność interpretacji przepisów prawnych


Wymagania inne:

Pierwsza umowa na max 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślonyWynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowyW przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy. Informacja o warunkach pracy:a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG,b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym,c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Podobne oferty pracy

Inspektor w referacie nadzoru krajobrazowego

2025-11-14

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

wielkopolskie / Poznań

kontrolowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z przepisami prawa budowlanego i uchwały krajobrazowej, a także z innymi aktami prawa miejscowego, kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego oraz aktów prawa miejscowego,...

Więcej informacji

Inspektor

2025-11-14

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa (użytkowanie sprzętu biurowego, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), - praca poza siedzibą urzędu podczas prowadzenia kontroli, - kontakt z trudnym klientem urzędu - przedsiębiorcami, rolnikami...

Więcej informacji

Podinspektor w wydziale dialogu społecznego i promocji

2025-11-09

URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY

wielkopolskie / Szamotuły

- prowadzenie spraw związanych z aktualizacją serwisów internetowych i mediów społecznościowych,- przygotowywanie materiałów związanych z redagowaniem informacji samorządowych publikowanych w sieci,- przygotowywanie audiowizualnych materiałów promocyjnych...

Więcej informacji