Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Podinspektor
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/0552
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań: wykonywanie zadań związanych z programowaniem i zarządzaniem, opracowywanie Instrukcji Wykonawczych Instytucji Pośredniczącej, wykonywanie obowiązków dotyczących procedury odwoławczej, o których mowa w art.67 ust. 1 i 2 ustawy wdrożeniowej, przygotowanie wzorów pism oraz wzorów umów lub decyzji o dofinansowanie projektów, przeprowadzanie procedury wyboru ekspertów, w ramach FEW, prowadzenie Punktu informacyjnego FEW, informowanie o naborach niekonkurencyjnych oraz konkurencyjnych FEW, a także prowadzenie naboru wniosków,aktualizacja danych w wyszukiwarce wsparcia w ramach PFE, opracowywanie i realizacja Rocznych planów działań informacyjno - promocyjnych dla FEW, bieżące opracowywanie, redagowanie i koordynowanie zamieszczania informacji na stronie internetowej, gromadzenie danych niezbędnych dla monitorowania postępu wdrażania FEW, monitorowanie danych wprowadzonych do Centralnego systemu teleinformatycznego, pełnienie funkcji administracyjnych w ramach Centralnego systemu teleinformatycznego, wsparcie użytkowników w pracy w ramach Centralnego systemu teleinformatycznego, weryfikacja zgłoszeń od użytkowników w WUP oraz beneficjentów dot. problemów w działaniu oraz awarii Centralnego systemu teleinformatycznego, przygotowywanie wniosków o nadanie/odebranie/zmianę uprawnień do systemów informatycznych, przeprowadzanie audytów poprawności danych w CST2021, stosowanie aktualnych Instrukcji Wykonawczych Instytucji Pośredniczącej, śledzenie fachowej literatury i rozwijanie metod pracy, udział w szkoleniach, seminariach i konferencjach podnoszących kwalifikacje, samokształcenie, przekazywanie pozyskanych informacji pozostałym pracownikom, bieżące zapoznawanie się z dostępnymi informacjami na temat Funduszy Europejskich w mediach, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WUP w zakresie opracowywania materiałów i informacji. Charakterystyka lub rodzaj wykonywania pracy: praca w pomieszczeniu budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu bezpieczne warunki pracy, praca w pomieszczeniu zamkniętym przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, przy monitorze ekranowym,ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości, w pomieszczeniu pracy odpowiednia szerokość dojść i przejść, szkodliwe warunki nie występują.Praca w godz: 7.30.-15.30Pełna treść ogłodzenia umieszczona na stronie ibip.wup.poznan.pl informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://wup.poznan.ibip.pl/public/ oraz na tablicy informacyjnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14termin składania aplikacji 14.03.2025
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: praca pod presją czasu
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: biegła obsługa komputera - MS Office, w tym biegła znajomość Excel
Uprawnienia: otwartość
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: doświadczenie w branży - wymagane
Uprawnienia: chęć do nauki
Uprawnienia: zaangażowanie
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ WORD, EXCEL, POWERPOINT


Wymagania inne:

Wykształcenie (poziom/kierunek): wyższe Doświadczenie zawodowe: doświadczenie we wdrażaniu środków unijnych, doświadczenie na stanowisku urzędniczym. Umiejętności zawodowe: niezbędne: biegła obsługa Ms Office (Excel, Word, PowerPoint),bardzo dobra organizacja czasu pracy i samodzielność, chęć nauki i otwartość , umiejętność pracy w zespole i komunikatywność, odporność na stres i pracę pod presją czasu, zaangażowanie

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Podobne oferty pracy

Pracownik ds. obsługi korespondencji

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

wielkopolskie / Szamotuły

- szkolenie BHP i PPOŻ,- zapoznanie z całokształtem funkcjonowania firmy/instytucji,- pomoc w obsłudze korespondencji zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami, w szczególności normatywami kancelaryjno-archiwalnymi oraz procedurami dotyczącymi...

Więcej informacji

Specjalista w Biurze Zarządu

2025-03-14

Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

wielkopolskie / Poznań

Zakres zadań podstawowych: przygotowanie projektów dokumentów, rejestracja dokumentów, monitorowanie projektów, monitorowanie terminowości sporządzania analiz wewnętrznych i przedkładania ich wyników Zarządowi, współpraca z innymi komórkami...

Więcej informacji

Specjalista ds. Ekonomiczno - Administracyjnych

2025-03-12

WL Consulting

wielkopolskie / Środa Wielkopolska

Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego Specjalistę ds. ekonomiczno- administracyjnych, który będzie wspierać Dyrektora Ekonomicznego w codziennych zadaniach oraz zarządzać kluczowymi procesami administracyjnymi i finansowymi. Zakres obowiązków:...

Więcej informacji