GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1827
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Podobne oferty pracy

Pracownik Obsługi klienta na czacie

2025-08-07

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Poznań

Obsługa klienta na czacie Wykonywanie prostej pracy zdalnej przez internet Podstawowa obsługa komputera/smartfona Swobodne poruszanie się po internecie Ukończone 18 lat (posiadany dowód) Wiek między 18 a 30 lat

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

2025-08-05

NOUVION sp. z o.o.

wielkopolskie / Szamotuły

Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie, Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży, Realizowanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z niemieckim

2025-08-02

Concentrix

wielkopolskie / Poznań

Obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i e-mail w języku niemieckim. Monitorowanie i dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM. Analizowanie problemów oraz oferowanie rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Współpraca zespołowa w celu...

Więcej informacji