Specjalista ds. Obsługi Klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
  • Rejestracja zamówień za pomocą aplikacji.
  • Informowanie klientów o zamówieniach i ich modyfikacja.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż produktów.
  • Wysoka jakość obsługi klienta oraz rozwiązywanie zapytań.
  • Komunikacja z klientami i zarządzanie danymi za pomocą narzędzi CRM.
  • Identyfikacja okazji sprzedażowych w celu zwiększenia obrotów.
  • Monitorowanie i raportowanie anomalii w obsłudze klienta.
Wymagania:
  • Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe, pro-klienckie nastawienie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Znajomość pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z perspektywami długoterminowymi.
  • Opcja pracy zdalnej lub hybrydowej.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju przez szkolenia i wsparcie rozwoju kompetencji.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.