Ogłoszenie numer: 10080409, z dnia 2025-07-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
  • Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
  • Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
  • Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
  • Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
  • Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
  • Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.

Oferujemy

  • Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
  • Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
  • Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
  • Rozwój umiejętności przez szkolenia.
  • Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
  • Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

wczoraj

KERA AWAK Sp. z o.o.

wielkopolskie / Buk

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

2025-07-29

NOUVION sp. z o.o.

wielkopolskie / Szamotuły

Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie, Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży, Realizowanie...

Więcej informacji

Specjalista obsługi klienta

2025-07-25

Concentrix

wielkopolskie / Poznań

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...

Więcej informacji