NOUVION sp. z o.o. jest firmą produkcyjno handlową działającą od 28-lat w branży meblowej.
W związku z rozwojem działu handlowego, poszukujemy energicznych osób posługujących się językiem niemieckim do wsparcia Działu Obsługi Klienta.
- Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie,
- Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży,
- Realizowanie przychodzących zamówień do systemu, śledzenie zamówień w systemie od momentu złożenia zamówienia aż do wystawienia faktury,
- Negocjowanie z zespołami planowania i dystrybucji w sprawie dostępności produktów, możliwości przyspieszenia wysyłki,
- Bieżąca obsługa reklamacji,
- Obsługa i wsparcie posprzedażowe klienta.
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego,
- Dbałość o szczegóły, systematyczność, dokładność i terminowość w pracy z mailami, dokumentacją, instrukcjami i zgłoszeniami,
- Gotowość podjęcia pracy stacjonarnej na pełen etat,
- Wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, terminowość, gotowość do nauki.
- Pracę w młodym ambitnym zespole,
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Konkurencyjne warunki zatrudnienia,
- Możliwość skorzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń i karty Medicover sport.
Podobne oferty pracy
Specjalista obsługi klienta
2025-07-25
Concentrix
wielkopolskie / Poznań
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Więcej informacjiPracownik Obsługi klienta na czacie
2025-07-25
Klient portalu Praca.pl
wielkopolskie / Poznań
Obsługa klienta na czacie Wykonywanie prostej pracy zdalnej przez internet Podstawowa obsługa komputera/smartfona Swobodne poruszanie się po internecie Ukończone 18 lat (posiadany dowód) Wiek między 18 a 30 lat
Więcej informacjiSpecjalista ds. obsługi klienta i administracji
2025-07-24
GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wielkopolskie / Poznań
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Więcej informacji