NOUVION sp. z o.o. jest firmą produkcyjno handlową działającą od 28-lat w branży meblowej.

W związku z rozwojem działu handlowego, poszukujemy energicznych osób posługujących się językiem niemieckim do wsparcia Działu Obsługi Klienta.

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Szamotuły
Zakres obowiązków:
  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie,
  • Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży,
  • Realizowanie przychodzących zamówień do systemu, śledzenie zamówień w systemie od momentu złożenia zamówienia aż do wystawienia faktury,
  • Negocjowanie z zespołami planowania i dystrybucji w sprawie dostępności produktów, możliwości przyspieszenia wysyłki,
  • Bieżąca obsługa reklamacji,
  • Obsługa i wsparcie posprzedażowe klienta.
Czego oczekujemy od Kandydatów:
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego,
  • Dbałość o szczegóły, systematyczność, dokładność i terminowość w pracy z mailami, dokumentacją, instrukcjami i zgłoszeniami,
  • Gotowość podjęcia pracy stacjonarnej na pełen etat,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, terminowość, gotowość do nauki.
Proponujemy:
  • Pracę w młodym ambitnym zespole,
  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość skorzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń i karty Medicover sport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista obsługi klienta

2025-07-25

Concentrix

wielkopolskie / Poznań

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...

Więcej informacji

Pracownik Obsługi klienta na czacie

2025-07-25

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Poznań

Obsługa klienta na czacie Wykonywanie prostej pracy zdalnej przez internet Podstawowa obsługa komputera/smartfona Swobodne poruszanie się po internecie Ukończone 18 lat (posiadany dowód) Wiek między 18 a 30 lat

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

2025-07-24

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

wielkopolskie / Poznań

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Więcej informacji