ESline Spółka z o.o. działa w branży archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów. Swoją strategię rozwoju opiera na współpracy ze zdolnymi, ambitnymi i kreatywnymi ludźmi.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
  • Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie.
  • Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy.
  • Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami.
  • Zarządzanie bazą danych klientów, przyjmowanie i ewidencja zleceń.
  • Analiza rynku oraz monitorowanie ofert konkurencji w celu optymalizacji strategii sprzedaży.
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji sprzedażowej i współpraca z zespołem w zakresie realizacji zleceń.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel).
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży i rzetelnej obsługi klienta.
  • Status osoby bezrobotnej lub osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz proaktywne podejście do klienta.
  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność samodzielnego działania.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Wsparcie w adaptacji i wdrożeniu do specyfiki branży archiwizacji i digitalizacji.
  • Niezbędne narzędzia pracy do efektywnego wykonywania obowiązków.
  • Możliwość pracy w zespole, który ceni sobie współpracę i wzajemne wsparcie.
  • Jasna i szybka ścieżka rekrutacji składająca się z jednego etapu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

2025-08-28

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

2025-08-19

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Szamotuły

Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i działami firmy, Zarządzanie zapytaniami od klientów i działów produkcji, sprzedaży, Realizacja i monitorowanie zamówień od złożenia do fakturowania, Negocjacje o dostępności produktów i szybkości...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

2025-08-10

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

wielkopolskie / Poznań

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Więcej informacji