- Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie.
- Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy.
- Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami.
- Zarządzanie bazą danych klientów, przyjmowanie i ewidencja zleceń.
- Analiza rynku oraz monitorowanie ofert konkurencji w celu optymalizacji strategii sprzedaży.
- Prowadzenie pełnej dokumentacji sprzedażowej i współpraca z zespołem w zakresie realizacji zleceń.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel).
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży i rzetelnej obsługi klienta.
- Status osoby bezrobotnej lub osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz proaktywne podejście do klienta.
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność samodzielnego działania.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Wsparcie w adaptacji i wdrożeniu do specyfiki branży archiwizacji i digitalizacji.
- Niezbędne narzędzia pracy do efektywnego wykonywania obowiązków.
- Możliwość pracy w zespole, który ceni sobie współpracę i wzajemne wsparcie.
- Jasna i szybka ścieżka rekrutacji składająca się z jednego etapu.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta
2025-08-28
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie / Poznań
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz...
Więcej informacjiSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
2025-08-19
Klient portalu Praca.pl
wielkopolskie / Szamotuły
Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i działami firmy, Zarządzanie zapytaniami od klientów i działów produkcji, sprzedaży, Realizacja i monitorowanie zamówień od złożenia do fakturowania, Negocjacje o dostępności produktów i szybkości...
Więcej informacjiSpecjalista ds. obsługi klienta i administracji
2025-08-10
GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wielkopolskie / Poznań
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Więcej informacji