Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: doświadczenie w branży - wymagane (wymagany staż - lata: 2)
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe na kierunku: Sprzedaż/Handel/Marketing/Public Relations. Doświadczenie 2 lata w agencji reklamowej, call-center, sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej. Umiejętności: łatwość nawiązywania relacji biznesowych, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji, lekkie pióro. Mile widziane: prawo jazdy kat. B, umiejętność redagowania tekstów i haseł reklamowych. Inne: gotowość do wyjazdów służbowych 1-2 razy w miesiącu.
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta Biznesowego / Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT
dzisiaj
m-PLAY
wielkopolskie / Poznań
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów...
Więcej informacjiSpecjalista do spraw sprzedaży
dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie / Poznań
wg. programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: Komunikatywność Wymagania inne: prawo jazdy wymagane po stażu
Więcej informacjiPrzedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych
wczoraj
TUiR Allianz Polska S.A.
wielkopolskie / Poznań
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów : Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe : Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów,...
Więcej informacji