Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego.
  • Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu.
  • Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji.
  • Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi.
Twój Profil:
  • Niezbędna biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1).
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole.
  • Dostępność do pracy w systemie zmianowym (08:00 – 18:00, pon-pt).
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premie do 1800 zł brutto.
  • Praca zdalna z zapewnionym sprzętem.
  • Inwestycja w Twój rozwój: 6-tygodniowe szkolenie oraz realna ścieżka awansu (ponad 90% rekrutacji wewnętrznych).
  • Zdrowie i Finanse: Opieka medyczna, Karta sportowa, dofinansowanie wypoczynku, Kafeteria Worksmile.
  • Dodatkowe korzyści: Konsultacje z psychologiem, program poleceń (do 3000 zł).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

2025-10-13

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

wielkopolskie / Poznań

Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas...

Więcej informacji

Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta

2025-10-09

Promy Cargo sp. z o.o.

wielkopolskie / Poznań

obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów współpraca z armatorami promowymi oraz doskonalenie procesów...

Więcej informacji

Specjalista ds. relacji z klientem

2025-10-01

Fundacja Pomocja

wielkopolskie / Poznań

obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz przez media społecznościowe udzielanie informacji o produktach i usługach oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów prowadzenie dokumentacji w systemie i aktualizowanie bazy danych klientów budowanie i...

Więcej informacji