Ogłoszenie numer: 9905254, z dnia 2025-05-31
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Plewiska
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna klientów i generowanie leadów sprzedażowych
- Współpraca z zespołem sprzedaży w celu śledzenia leadów
- Organizowanie i przygotowywanie spotkań z klientami
- Koordynacja konferencji i wydarzeń branżowych
- Tworzenie prezentacji i ofert sprzedażowych
- Zarządzanie i przydzielanie potencjalnych klientów przedstawicielom handlowym
- Sprawowanie roli koordynatora pomiędzy działami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
- Przygotowanie analiz i statystyk dotyczących sprzedaży/klientów
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w branży frachtu, transportu lub logistyki
- Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego
- Dobra znajomość MS Office oraz systemów CRM
- Samodzielność, motywacja, nastawienie na klienta, kreatywność i umiejętności analityczne
Oferujemy
- Bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, bilety do kina i teatru, premie)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracownika i jego rodziny
- Możliwość rozwoju kariery w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie transportowo-logistycznej
Podobne oferty pracy
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
dzisiaj
Concentrix
wielkopolskie / Poznań
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Więcej informacjiPracownik obsługi klientów w języku tureckim
2025-05-26
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie / Poznań
Rozmowy z klientami osobiście i telefonicznie w języku tureckim, pokazywanie pokoi, rezerwacje pokoi, praca w godz. 11-19 Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy...
Więcej informacjiSpecjalista obsługi klienta
2025-05-25
Klient portalu Praca.pl
wielkopolskie / Poznań
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...
Więcej informacji