Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Wymagamy:
- minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. zakupów (najchętniej w branży poligraficznej),
- umiejętność pracy w zespole,
- biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet oprogramowania Office),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dokładność, sumienność, komunikatywność,
- mile widziana znajomość systemu Sage Symfonia Handel,
- znajomość języka angielskiego.
Opis stanowiska:
- przygotowywanie zapytań o dostępność i cenę surowca i komponentów do druku,
- analiza ofert,
- sporządzanie zamówień i monitorowanie dostaw,
- monitorowanie stanów magazynowych i rotacji zapasów surowców,
- analiza rynku pod kątem poszukiwania nowych dostawców,
- współpraca z dostawcami,
- ścisła współpraca z działem technologii oraz działem handlowym,
- kontrola prawidłowości wystawionych faktur.
Oferujemy:
- stabilną i ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się Drukarni,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
Benefity:
- dofinansowanie do MultiSport,
- wyjazdy i imprezy firmowe.
Podobne oferty pracy
Specjalista Działu Zakupu (branże świeże)
2025-02-18
Transgourmet Polska
wielkopolskie / Poznań
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspomaganie kupca w zakresie współpracy z dostawcami, wyszukiwanie i pozyskiwanie dostawców, prowadzenie i aktualizacja bazy danych produktów, kontakt z dostawcami, kontakt z halami sprzedaży. Nasze wymagania:...
Więcej informacji