Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Wymagamy:
  • minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. zakupów (najchętniej w branży poligraficznej),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet oprogramowania Office),
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dokładność, sumienność, komunikatywność,
  • mile widziana znajomość systemu Sage Symfonia Handel,
  • znajomość języka angielskiego.
Opis stanowiska:
  • przygotowywanie zapytań o dostępność i cenę surowca i komponentów do druku,
  • analiza ofert,
  • sporządzanie zamówień i monitorowanie dostaw,
  • monitorowanie stanów magazynowych i rotacji zapasów surowców,
  • analiza rynku pod kątem poszukiwania nowych dostawców,
  • współpraca z dostawcami,
  • ścisła współpraca z działem technologii oraz działem handlowym,
  • kontrola prawidłowości wystawionych faktur.
Oferujemy:
  • stabilną i ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się Drukarni,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
Benefity:
  • dofinansowanie do MultiSport,
  • wyjazdy i imprezy firmowe.

Podobne oferty pracy

Specjalista Działu Zakupu (branże świeże)

2025-02-18

Transgourmet Polska

wielkopolskie / Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspomaganie kupca w zakresie współpracy z dostawcami, wyszukiwanie i pozyskiwanie dostawców, prowadzenie i aktualizacja bazy danych produktów, kontakt z dostawcami, kontakt z halami sprzedaży. Nasze wymagania:...

Więcej informacji