Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Poznań
Co robisz?
  • zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem,
  • dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,
  • pracujesz w zespole - współpraca to klucz do poprawy jakości obsługi klienta i rozwiązywania problemów na bieżąco
Czyli Twoje supermoce: 
  • rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
  • znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz,
  • znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy,
  • opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie),
  • dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne ,
  • perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!
Dodatkowo jeśli: 
  • posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard,
  • systemy CRM nie są Ci obce,
  • branża motoryzacyjna to Twoja pasja.

To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!


Oferujemy:
  • 100% praca zdalna - wygodnie z kanapy, bez korków i wyścigów o miejsce parkingowe,
  • wynagrodzenie, które pozwala żyć, a nie tylko przeżyć,
  • trening, dzięki któremu staniesz się ekspertem branży motoryzacyjnej i będziesz pewny podczas każdej rozmowy z klientem,
  • pakiet benefitów, takich jak kafeteria MyBenefit (wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - troszczymy się o Twoje zdrowie i przyszłość,
  • wsparcie team leadera na każdym etapie pracy - nie zostawimy Cię na lodzie, zawsze możesz liczyć na pomoc!
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bo pewność i spokój to podstawa,

Aplikuj teraz! Już nie możemy się doczekać wirtualnej kawy z Tobą!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Plewiska

Obsługa telefoniczna klientów i generowanie leadów sprzedażowych Współpraca z zespołem sprzedaży w celu śledzenia leadów Organizowanie i przygotowywanie spotkań z klientami Koordynacja konferencji i wydarzeń branżowych Tworzenie prezentacji i ofert...

Więcej informacji

Pracownik obsługi klientów w języku tureckim

2025-05-26

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

Rozmowy z klientami osobiście i telefonicznie w języku tureckim, pokazywanie pokoi, rezerwacje pokoi, praca w godz. 11-19 Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy...

Więcej informacji

Specjalista obsługi klienta

2025-05-25

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Poznań

Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...

Więcej informacji