Firma Ferguson Sp. z o.o., uznany na rynku producent elektroniki użytkowej, w związku z ciągłym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Miejsce pracy: Poznań + teren
Niniejsza oferta kierowana jest do osób ambitnych, szukających nowych możliwości rozwoju oraz pragnących wykorzystać swoje umiejętności w rozwijającej się, innowacyjnej firmie.
Jeśli:
- Potrafisz tworzyć w języku polskim i angielskim treści na SM, treści na stronę internetową oraz landing page, do materiałów sprzedażowych i innych,
- Masz doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok,
- Czujesz się swobodnie przed kamerą (YouTube),
- Masz wizję i potrafisz realizować działania i kampanie marketingowe,
- Potrafisz przekazywać swoją wizję grafikom oraz programistom,
- Jesteś osobą energiczną, pomysłową, ale i potrafisz myśleć analitycznie,
- Twoja kreatywność i energia jest nieograniczona,
- Masz doświadczenie w tworzeniu i nadzorowaniu budżetu marketingowego,
- Wiesz jaką strategię lead managementu obrać,
- Potrafisz dopasowywać działania do zróżnicowanych produktów i rynków,
- Jesteś osobą optymistycznie nastawioną do tworzenia strategii marketingu i sprzedaży,
- Obsługujesz programy do tworzenia grafiki i obróbki zdjęć/materiałów wideo (pakiet Adobe, pakiet Affinity, Canva),
- Obsługujesz WordPressa,
- Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie (a może dodatkowo inne języki?)
Uśmiechasz się bo czujesz że to dla Ciebie?:)
Nie zwlekaj! Wyślij nam swoje CV!
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B,
- Przyjazną atmosferę w pracy w zgranym i bardzo samodzielnym zespole,
- Brak dress code - czuj się swobodnie,
- Integracje? - jasne! info na Slack i działamy!
- Dostęp do nowoczesnych technologii,
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
- Możliwość udziału w bardzo innowacyjnych projektach.
Zadania:
- Tworzenie contentu i moderowanie dyskusji w Social Mediach
- Samodzielne prowadzenie poszczególnych projektów Social Mediowych
- Analiza trendów i aktywny udział w planowaniu strategii komunikacji
- Przygotowywanie i realizacja planów komunikacji w Social Mediach
- Wsparcie w realizacji bieżących działań marketingowych
- Opracowywanie działań i kampanii marketingowych
- Identyfikacja trendów i spostrzeżeń w celu maksymalizacji wskaźników KPI kampanii
- Nadzór nad wydajnością i efektywnością działań marketingowych
- Zarządzanie budżetem
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami zewnętrznymi
- Podnoszenie świadomości i znaczenia marki na rynku
- Monitorowanie konkurencji
- Współpraca z działem sprzedaży
- Raportowanie wyników pracy