Firma Ferguson Sp. z o.o., uznany na rynku producent elektroniki użytkowej, w związku z ciągłym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Miejsce pracy: Poznań + teren

Niniejsza oferta kierowana jest do osób ambitnych, szukających nowych możliwości rozwoju oraz pragnących wykorzystać swoje umiejętności w rozwijającej się, innowacyjnej firmie.

 

Jeśli:
  • Potrafisz tworzyć w języku polskim i angielskim treści na SM, treści na stronę internetową oraz landing page, do materiałów sprzedażowych i innych,
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok,
  • Czujesz się swobodnie przed kamerą (YouTube),
  • Masz wizję i potrafisz realizować działania i kampanie marketingowe,
  • Potrafisz przekazywać swoją wizję grafikom oraz programistom,
  • Jesteś osobą energiczną, pomysłową, ale i potrafisz myśleć analitycznie,
  • Twoja kreatywność i energia jest nieograniczona,
  • Masz doświadczenie w tworzeniu i nadzorowaniu budżetu marketingowego,
  • Wiesz jaką strategię lead managementu obrać,
  • Potrafisz dopasowywać działania do zróżnicowanych produktów i rynków,
  • Jesteś osobą optymistycznie nastawioną do tworzenia strategii marketingu i sprzedaży,
  • Obsługujesz programy do tworzenia grafiki i obróbki zdjęć/materiałów wideo (pakiet Adobe, pakiet Affinity, Canva),
  • Obsługujesz WordPressa,
  • Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie (a może dodatkowo inne języki?)

Uśmiechasz się bo czujesz że to dla Ciebie?:)

Nie zwlekaj! Wyślij nam swoje CV!

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B,
  • Przyjazną atmosferę w pracy w zgranym i bardzo samodzielnym zespole,
  • Brak dress code - czuj się swobodnie,
  • Integracje? - jasne! info na Slack i działamy!
  • Dostęp do nowoczesnych technologii,
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
  • Możliwość udziału w bardzo innowacyjnych projektach.
Zadania:
  • Tworzenie contentu i moderowanie dyskusji w Social Mediach
  • Samodzielne prowadzenie poszczególnych projektów Social Mediowych
  • Analiza trendów i aktywny udział w planowaniu strategii komunikacji
  • Przygotowywanie i realizacja planów komunikacji w Social Mediach
  • Wsparcie w realizacji bieżących działań marketingowych
  • Opracowywanie działań i kampanii marketingowych
  • Identyfikacja trendów i spostrzeżeń w celu maksymalizacji wskaźników KPI kampanii
  • Nadzór nad wydajnością i efektywnością działań marketingowych
  • Zarządzanie budżetem
  • Budowanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami zewnętrznymi
  • Podnoszenie świadomości i znaczenia marki na rynku
  • Monitorowanie konkurencji
  • Współpraca z działem sprzedaży
  • Raportowanie wyników pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.