Komenda Miejska Policji w Poznaniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 156381

Warunki pracy

Praca jednozmianowa przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na II piętrze. Budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. 

Zakres zadań

  • Dokonuje rejestracji dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych,
  • Przechowuje dokumenty o różnych klauzulach tajności w sposób zapewniający ich fizyczne rozdzielenie,
  • Przyjmuje, rejestruje oraz przekazuje, za pokwitowaniem, dokumenty niejawne do innych jednostek i komórek organizacyjnych lub pracowników,
  • Przygotowuje dokumenty do wysyłki, sporządza wykazy przesyłek nadanych oraz przyjmuje i wydaje pocztę,
  • Przyjmuje do Kancelarii Tajnej dokumenty ostatecznie zakończone,
  • Przekazuje oraz przyjmuje pocztę z Kancelarii Tajnej KWP w Poznaniu oraz poczty specjalnej,
  • Sprawdza poprawność sporządzenia protokołów brakowania "BC" przez jednostki i komórki organizacyjne,
  • Sporządza spisy akt przekazanych do Składnicy Akt KMP w Poznaniu/Archiwum KWP w Poznaniu dla jednostek i komórek organizacyjnych prowadzonych przez Kancelarię Tajną.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej,
  • Znajomość Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "Ściśle tajne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty pracy

Staż urzędniczy

wczoraj

Sąd Rejonowy Szamotuły

wielkopolskie / Szamotuły

- prace biurowe i kancelaryjne,- protokołowanie na posiedzeniach i rozprawach,- obsługa systemów informatycznych,- redagowanie pism,- archiwizowanie akt,- wysyłka pism procesowych, orzeczeń, zarządzeń,- segregacja korespondencji wpływających do wydziału,-...

Więcej informacji

Pracownik Administracyjny

2025-10-02

Grupa Outworking

wielkopolskie / Poznań

Twoje zadania: Zawieranie i aneksowanie umów na produkty firmy. Obsługa wniosków dotyczących zmian danych klientów. Rejestrowanie zgłoszeń i archiwizacja dokumentacji. Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach. Nasze wymagania: Wykształcenie min. średnie....

Więcej informacji

Specjalista

2025-09-30

Komenda Miejska Policji w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

Warunki pracy Praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na II piętrze. Budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy Zakres zadań prowadzi i aktualizuje...

Więcej informacji