- min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej do Klientów Biznesowych, najlepiej w branży Telco lub ICT
- umiejętność interpretacji modelu biznesowego Klienta oraz budowania mocnych relacji z osobami decyzyjnymi
- umiejętność dobierania najlepszych rozwiązań dla Klientów uwzględniając ich przyszłe potrzeby zakupowe
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji potwierdzone sukcesami
- umiejętność współpracy między obszarami w firmie
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem
- prawo jazdy kat. B
- tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B
- doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych
- tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX
- prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z klientami
- realizacja celów sprzedażowych przychodowych i ilościowych
- cykliczne raportowanie w oparciu o systemy raportowe i sprzedażowe
- podnoszenie swoich kompetencji z zakresu usług telekomunikacyjnych
- rzetelne i stabilne partnerstwo,
- siła marki,
- stałe wsparcie dedykowanego menedżera,
- program wdrożeniowy pod okiem mentora i trenera
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
- atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od realizacji celów,
- bogaty program szkoleń podnoszący wiedzę o rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity,
- feedback.
- zadaniowy styl pracy.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym
dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
wielkopolskie / Poznań
Doradztwo i sprzedaż kompleksowych rozwiązań w obszarach: telekomunikacja, ICT, IoT i cybersecurity. Zarządzanie własnym portfelem klientów korporacyjnych i sektora publicznego, monitorowanie oraz reagowanie na ich potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji....
Więcej informacjiAccount Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne
2025-02-03
Orange Polska
wielkopolskie / Poznań
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w...
Więcej informacjiKey Accounts Manager (m/f/d)
2025-01-30
Lyreco Polska
wielkopolskie / Poznań
Pozyskiwanie klientów o potencjale Key & National zgodnie z określoną listą podmiotów zidentyfikowanych jako współpracujący i potencjalni klienci Koordynowanie procesów wewnętrznych dla zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta Umiejętność...
Więcej informacji