Ogłoszenie numer: 9544813, z dnia 2025-03-03

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów.
  • Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży.
  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych.
  • Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.

Wymagania

  • Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do budowania długotrwałych relacji.
  • Doświadczenie w sprzedaży i demonstracja sukcesów handlowych.
  • Umiejętność pracy zespołowej, energia oraz inicjatywa.
  • Orientacja na osiąganie wyników i sukcesów.
  • Elastyczność myślenia i pewność siebie.
  • Dobra znajomość MS Office.

Oferujemy

  • Kompleksowe szkolenia autoryzacyjne i wsparcie zespołu.
  • Nieograniczone możliwości budowania relacji z klientami bez skryptów rozmów.
  • Dostęp do produktów i usług na korzystnych warunkach.
  • Udział w konkursach sprzedażowych.
  • Atrakcyjne benefity dla pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant z językiem niemieckim

2025-03-01

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Poznań

Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, udzielając wsparcia przez telefon, czat oraz e-mail. Precyzyjnie rejestruj wszystkie interakcje i działania w systemie CRM. Proaktywnie identyfikuj problemy klientów i zaproponuj skuteczne rozwiązania....

Więcej informacji

Doradca Klienta

2025-02-26

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Poznań

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Więcej informacji

Doradca Klienta

2025-02-26

Klient portalu Praca.pl

wielkopolskie / Poznań

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Więcej informacji