Aktualnie Dział Technologii Informacyjnych poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
- Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały.
- Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany, współpraca z zespołami, by osiągnąć założone KPI, koordynacja content production.
- Zarządzanie macierzowo zespołem projektowym odpowiedzialnym za media społecznościowe (zespół kilkunastoosobowy).
- Praktyczna znajomość platform reklamowych social media (Meta, Linkedin, TikTok, X, YouTube etc.) oraz narzędzi do social listeningu i narzędzi analitycznych.
- Koordynacja planowania i ustawiania kampanii przez zespół projektowy oraz rozwój kompetencji zespołu w tym zakresie, wsparcie mentorskie.
- Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego, ustalanie KPI.
- Monitoring aktywności marek w mediach społecznościowych (przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi), przygotowywanie raportów i analiza skuteczności prowadzonych działań.
- Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych.
- Współpraca z Działem PR, Działem Sprzedaży, Działem Marki, Działem Analiz Marketingowych oraz z Zespołem ds. komunikacji.
- Organizacja przygotowywania harmonogramów postów wraz z zespołem contentowym i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne kanały.
- Koordynacja prac z zewnętrznymi firmami, domami produkcyjnymi czy agencjami.
- Aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji.
Poszukiwane kompetencje
- Umiejętność pracy w rozproszonym zespole projektowym oraz posiadanie kompetencji managerskich.
- Doświadczenie i wiedza w zakresie mediów społecznościowych (w tym znajomość najnowszych trendów oraz wykorzystywanych narzędzi).
- Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu mediów społecznościowych oraz praktyczna znajomość platform reklamowych social media (Meta, Linkedin, TikTok, X, YouTube etc.).
- Dobra znajomość narzędzi do social listeningu i analityki social media np. Brand24 czy Sotrender.
- Umiejętność koordynacji procesu tworzenia treści (video, copy) oraz zapewnienia ich spójności z aktualnymi trendami i strategią komunikacji.
- Sprawna organizacja pracy własnej i osób współpracujących.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Kreatywność, zaangażowanie oraz chęć rozwoju.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na cały etat.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Praca w systemie hybrydowym (w jednym tygodniu 3 dni w biurze, a w kolejnym tygodniu 2 dni w biurze).
- Elastyczny czas pracy.
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z benefitów na dogodnych warunkach oraz opieka medyczna Medicover (pakiet podstawowy w cenie 1 zł miesięcznie).
- Pracę w zespole tworzącym kreatywne środowisko pracy.
- Ciekawe wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.
- Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.