
Miejsce pracy: zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie z Poznania (wg preferencji)
Twoje zadania:
- Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat
- Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
- Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością
- Będziesz utrzymywać regularny kontakt z klientami zgodnie ze standardami firmy
- Jeśli coś będzie wymagało bardziej zaawansowanej pomocy, oddelegujesz zgłoszenie lub wyeskalujesz je dalej
Czego oczekujemy od Ciebie:
- Płynnej znajomości języka niemieckiego (zarówno w mowie, jak i piśmie) – min. B2
- Bardzo dobrej znajomości angielskiego (zarówno w mowie, jak i piśmie) – min. B2
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
- Doświadczenia w posługiwaniu się pakietem MS Office
- Umiejętności logicznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów
- Chęci do nauki, pracy w zespole i rozwoju w branży IT
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, na Help Desku lub Service Desku
Co oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym, młodym zespole w branży IT Service Desk, która daje mnóstwo możliwości rozwoju
- Elastyczność – wybierz tryb pracy, który najbardziej Ci odpowiada: zdalny, hybrydowy lub stacjonarny
- Wszystko, czego potrzebujesz do pracy, dostaniesz od nas – zarówno narzędzia, jak i wsparcie merytoryczne
- Miesięczne szkolenie wdrożeniowe, żebyś czuł_a się pewnie na swoim stanowisku.
- A do tego atrakcyjny system benefitów: prywatną opiekę medyczną, programy rozwoju kariery, kursy językowe, dostęp do Employee Assistance Programme
- Elastyczny system kafeteryjny – wybierasz, na co przeznaczasz swoje punkty!
- Bonus relokacyjny (jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Poznania), bonus roczny (zależny od Twoich wyników), bonus za polecenie pracownika
- Możliwość uzyskania certyfikatów językowych
- Dodatkowy dzień wolnego w dniu Twoich urodzin!
Dołącz do nas, rozwijaj się w IT i ciesz się dobrą atmosferą w pracy!
Prosimy o załączenie CV przy aplikowaniu.Oferta dotyczy pracy stałej.
Podobne oferty pracy
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
2025-02-15
Concentrix
wielkopolskie / Poznań
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht -...
Więcej informacjiSpecjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
2025-02-15
Concentrix
wielkopolskie / Poznań
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Więcej informacjiDoradca Klienta
2025-02-09
Klient portalu Praca.pl
wielkopolskie / Poznań
Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila, z dbałością o wysoki standard komunikacji. Rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM oraz monitorowanie i wdrażanie odpowiednich rozwiązań. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości...
Więcej informacji