Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Przedstawiciel handlowy
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/2648
OBOWIĄZKI:
efektywne pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami, realizacja założonych planów sprzedażowych, udział w targach, kulturalne i profesionalne zachowanie podczas kontaktów z klientami, budowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: technik elektryk
Uprawnienia: otwartość
Uprawnienia: co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku doradca handlowy, przedstawiciel handlowy
Uprawnienia: łatwość nawiązywania kontaktów
Uprawnienia: sumienność
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: kultura osobista
Uprawnienia: mile widziane doświadczenie w sprzedaży


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Podobne oferty pracy

Konsultant Edukacyjny – Przedstawiciel Handlowy

2025-10-19

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

wielkopolskie / Poznań

Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli oraz nauczycielami; Codzienne spotkania z dyrektorami i nauczycielami w wyznaczonych placówkach edukacyjnych, profesjonalne...

Więcej informacji

Przedstawiciel handlowy ds. sprzedaży sprzętu medycznego

2025-10-17

TATLab

wielkopolskie / Poznań

Zadania: Prowadzenie spotkań, prezentacji i demonstracji sprzętu dla klientów (laboratoria, szpitale, przychodnie, prywatne centra medyczne/laboratoria) Codzienne wizyty u klientów (1 dzień w tygodniu – praca biurowa: przygotowanie dokumentacji, maili,...

Więcej informacji

Doradca Klienta ds. HoReCa

2025-10-17

Transgourmet Polska

wielkopolskie / Poznań

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy...

Więcej informacji