Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- wspomaga prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw, w tym realizuje zadania związane m.in. z programami POIiŚ, FEnIKS, CEF, w szczególności poprzez: zakładanie teczek, włączanie korespondencji do akt postępowań, przygotowanie korespondencji do wysyłki, kopiowanie dokumentów, sporządzanie spisów akt i porządkowanie akt
- przygotowuje projekty pism i decyzji o powtarzalnym charakterze, sporządzanych w związku z prowadzonymi w Oddziale sprawami
- przygotowuje akta celem ich przekazania do archiwum zakładowego, wykonuje zadania związane z zamawianiem, wypożyczaniem i kompletowaniem akt, w tym przechowywanych w magazynie akt podręcznych Oddziału
- wspomaga kierownika Oddziału w sprawach organizacyjnych, w szczególności związanych z przepływem korespondencji i informacji w Oddziale
- prowadzi sprawy związane z obsługą kadrową dotyczące pracowników Oddziału (m.in. sporządza projekty opisów stanowisk pracy i zakresów czynności; koordynuje czynności związane z planem urlopów, szkoleń)
- przygotowuje zestawienia oraz sprawozdania zlecone przez przełożonych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- podstawowa znajomość kpa, ustawy o gospodarce nieruchomościami, specustawy drogowej
- komunikatywność
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (lub oprogramowania równorzędnego)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty pracy
Starszy referent w sekcji planowania i monitorowania w dziale analiz w wydziale świadczeń opieki zdrowotnej
2025-11-30
Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
wielkopolskie / Poznań
prowadzenie analiz danych w zakresie zleconym przez Dyrektora Oddziału, z wykorzystaniem danych pochodzących ze źródeł wewnętrznych oraz zewnętrznychprowadzenie analiz danych z raportów statystyczno-medycznych, w tym analiz dotyczących prawidłowości...
Więcej informacjiDocelowe stanowisko: młodszy referent
2025-11-30
PROKURATURA OKRĘGOWA POZNAŃ
wielkopolskie / Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku młodszego referenta:1. rejestrowanie i znakowanie spraw z zakresu administracji prokuratora,2. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych i obsługa biurowa z zakresu spraw karnychi cywilnych w prokuraturze,3. przyjmowanie i...
Więcej informacjiReferent ds. obsługi biurowej
2025-11-26
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie / Poznań
1.Udział w planowaniu egzaminów przez ośrodki egzaminacyjne, weryfikacja zaplanowanych egzaminów.2.Udział w przygotowaniu działań związanych z sesją egzaminacyjną.3.Udział w pracach administracyjnych Wydziału Egzaminów Zawodowych.4.Weryfikowanie...
Więcej informacji