Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok w branży
Uprawnienia: umiejętność rozwiązaywania problemów
Uprawnienia: umiejętność redagowania tekstów
Uprawnienia: Samodzielność w działaniu
Uprawnienia: praca w zespole
Uprawnienia: logiczne myślenie
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE
Wymagania inne:
Wykształcenie:minimum średnieDoświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w obszarze specjalizacji stanowiska,Umiejętności: znajomość pakietu MS Office, stosowanie przepisów w obrębie zajmowanego stanowiska, rozwiązywanie problemów, praca w zespole, redagowanie pism, samodzielność w działaniuInne: umiejętność pracy w grupie, umiejętność pracy w pakiecie MS OFFICE, umiejętność obsługi komputera, umiejętność logicznego myślenia, umiejętność rozwiązywania problemów
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 4 485 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Podobne oferty pracy
Starszy referent
dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie / Poznań
Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji gotowosci mobilizacyjnej i bojowej 40Zapas.we współpracy ze specjalistami CSWL oraz uaktualnianie jej na bieżąco zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, nadzorowanie mobilizacyjnego uzupełnienia żołnierzami rezerwy...
Więcej informacjiReferent ds.administracyjnych
dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie / Luboń
Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Więcej informacjiReferent w wydziale komunikacji i transportu - referat ds. ewidencji akt pojazdów i kierowców
dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie / Poznań
wg. programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Uprawnienia: wysoka kultura osobista Wymagania inne:
Więcej informacji