Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista do spraw administracji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/2645
OBOWIĄZKI:
obrót dokumentami oraz wiadomościami e-mail wewnątrz firmy oraz pomiędzy firmą a klientami, obsługa zamówień e-mail;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: doświadczenie w obsłudze e-mail
Uprawnienia: doświadczenie na stanowisku
Uprawnienia: dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Podobne oferty pracy

Inspektor

2025-10-19

KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU

wielkopolskie / Poznań

- obsługa finansowa Funduszu Emerytalno-Rentowego i Funduszu Składkowego oddziału regionalnego, - sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań finansowych Funduszu Emerytalno-Rentowego, - prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału regionalnego zgodnie z zasadami...

Więcej informacji

Administrator projektu

2025-10-18

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

a) rejestracja oraz dystrybucja korespondencji wpływającej i wypływającej z biura,b) dokonywanie zakupów materiałów biurowych,c) przygotowywania i organizacji spotkań, d) sporządzania protokołów z narad i spotkań,e) archiwizacja dokumentacji. Wymagania...

Więcej informacji

Specjalista ds. administracyjnych

2025-10-13

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

•organizacja pracy biura•prowadzenie bieżącej korespondencji•zarządzanie dokumentacją i korespondencją Działu •współpraca z Kierownikiem przy planowaniu budżetu oraz sporządzanie planu prac remontowych, na podstawie zidentyfikowanych potrzeb,...

Więcej informacji