Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości,
- pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby prowadzenia działalności placówek pocztowych/obiektów logistycznych,
- poszukiwanie potencjalnych najemców powierzchni handlowo – usługowych,
- prowadzenie negocjacji zmierzających do wynajmu powierzchni,
- sporządzanie raportów, rekomendacji i analiz w zakresie działań związanych ze sprzedażą i komercjalizacją nieruchomości,
- opieka nad nieruchomościami własnymi i najmowanymi m.in. prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa, koordynacja napraw w terenie, nadzór nad czynnościami podejmowanymi przez właściwe służby/podmioty w trakcie usuwania awarii, zapewnienie ciągłości usług, dostaw mediów,
- reprezentowanie Spółki na zewnątrz w zakresie wynikającym z obowiązków służbowych oraz powierzonych przez przełożonych,
- opracowanie budżetu nieruchomości i realizacja jego założeń.
- masz wykształcenie min. średnie kierunkowe, preferowane wyższe (prawo, administracja, zarządzanie nieruchomościami, ekonomia, pokrewne),
- znasz przepisy wynikające z realizacji zadań m.in. ustawa Prawo budowlane, ustawa o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, kodeks cywilny i pokrewne,
- masz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze gospodarki nieruchomościami i komercjalizacji,
- masz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy w terenie,
- znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel),
- znasz lokalny rynek nieruchomości,
- dobrze organizujesz swoją pracę, potrafisz priorytetyzować zadania oraz umiejętnie rozwiązujesz problemy,
- potrafisz pracować pod presją czasu i jesteś odporny na stres.
- ukończone kursy kierunkowe m.in. zarządzania nieruchomościami, licencja zarządcy nieruchomości,
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
2025-04-14
Klient portalu Praca.pl
wielkopolskie / Poznań
Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Koordynacja działań...
Więcej informacjiKierownik infrastruktury
2025-04-01
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie / Poznań
realizacja zadań związanych z administrowaniem, użytkowaniem i eksploatowaniem nieruchomości wojskowych, planowanie i zgłaszanie zapotrzebowani w zakresie środków materiałowych, maszyn budowlanych, sprzętu kwaterunkowego, nadzór nad zapewnieniem sprawności...
Więcej informacjiZastępca Dyrektora Oddziału / Zarządca Nieruchomości
2025-03-21
Klient portalu Praca.pl
wielkopolskie / Poznań
Wsparcie w zarządzaniu Oddziałem, w tym nadzór nad około 20 pracownikami. Zastępowanie Dyrektora Oddziału oraz reprezentacja Spółki na zewnątrz. Nadzór nad realizacją umów zarządzania nieruchomościami. Współtworzenie i realizacja planów finansowych...
Więcej informacji