- Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA).
- Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM.
- Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i rekomendacji optymalizacyjnych.
- Realizacja kampanii w systemach Google Ads, SA360 i Microsoft Advertising.
- Dbałość o osiąganie wyznaczonych KPI w zakresie sprzedaży, ruchu i wizerunku marki.
- Współpraca z zespołami z USA, Europy i Azji w ramach globalnych projektów.
- Minimum 4 lata doświadczenia w planowaniu i prowadzeniu kampanii Google Ads/Search.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętność analizy danych i przekładania ich na konkretne działania marketingowe.
- Bardzo dobra znajomość MS Excel i Google Sheets.
- Praktyczna znajomość Google Analytics.
- Mile widziane doświadczenie z SA360, Bing Ads lub Data Studio.
- Umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku oraz dobra organizacja pracy.
- Pracę w globalnej organizacji mediowej o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość współpracy z zespołami z całego świata i realizacji projektów międzynarodowych.
- Dostęp do szkoleń, certyfikacji i platform rozwojowych.
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz kartę sportową Medicover.
- Dofinansowanie nauki języka angielskiego i programy wspierające zdrowie psychiczne.
- Elastyczny model pracy hybrydowej (2 dni w biurze tygodniowo).
- Przyjazną atmosferę pracy, otwartość i kulturę współpracy.
Podobne oferty pracy
Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych
2025-11-15
WPP Media
wielkopolskie / Poznań
Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych....
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych
2025-11-15
WPP Media
wielkopolskie / Poznań
Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii....
Więcej informacjiStarszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych
2025-11-13
WPP Media
wielkopolskie / Poznań
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy...
Więcej informacji