Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na VII piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- analizuje, planuje, zabezpiecza środki, przygotowuje podział środków budżetowych w układzie miesięcznym dla gmin i powiatów oraz samorządu województwa przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej, rządowym programie „Opieka 75+” oraz innych zadań w ramach innych ustaw
- przygotowuje dyspozycje przekazania środków finansowych dla gmin oraz powiatów w zakresie wskazanym powyżej oraz w zakresie Programu SENIOR +
- przygotowuje umowy i aneksy umów w ramach programu „Opieka 75+”
- przygotowuje projekt budżetu Wojewody w zakresie powierzonych zadań oraz jego zmiany w trakcie roku budżetowego
- przygotowuje wnioski do Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz do Ministra Finansów o przyznanie środków z rezerw celowych budżetu państwa w zakresie wskazanym w pierszym zadaniu
- dokonuje rozliczeń dotacji oraz rezerw celowych w układzie kwartalnym i rocznym
- sporządza sprawozdania jednorazowe, kwartalne, półroczne i roczne z zakresu pomocy społecznej przy użyciu Centralnej Aplikacji Statystycznej POMOST CAS, oraz przygotowuje projekty pism w celu udzielenia jednostkom samorządu terytorialnego informacji w zakresie realizowych zadań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości lub finansów
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o pomocy społecznej, Kpa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przepisów dot. Programu Opieka 75+
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych pochodzących z dokumentów
- umiejętność redagowania pism, przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały
- samodzielność, elastyczność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność, umiejętność przekonywania i argumentowania
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
Podobne oferty pracy
Ksiegowy / Księgowa
2025-11-06
Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o.o.
wielkopolskie / Poznań
Zadania: Księgowanie faktur sprzedaży i wyciągów bankowych Analiza kont rozrachunkowych i kontrola sald Prowadzenie ewidencji środków trwałych i nadzór nad likwidacją szkód Naliczanie odsetek, wysyłanie wezwań i koordynacja spraw spornych Sporządzanie...
Więcej informacjiKsięgowy/a w przedsiębiorstwie transportowym
2025-11-05
"KOŁOWY TRANSPORT CIĘŻAROWY SPEDYCJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wielkopolskie / Szamotuły
- obsługa dokumentów finansowych,- przygotowywanie daklaracji podatkowych,- tworzenie raportów finansowych, - zarządzanie dokumentacją księgową,- kontrola dokumentów księgowych,- prowadzenie ksiąg rachunkowych,- tworzenie sprawozdań finansowych Wymagania...
Więcej informacjiKsięgowy / Specjalista ds. Należności (z językiem francuskim)
2025-11-03
Praca.pl
wielkopolskie / Poznań
Twoje Zadania Codzienne księgowanie wyciągów bankowych i uzgadnianie sald kont. Pełna obsługa procesu fakturowania klientów i transakcji księgowych. Prowadzenie i wyjaśnianie kont klientów oraz pozycji nierozliczonych. Wsparcie w codziennych i miesięcznych...
Więcej informacji